Thursday, August 20, 2009

manusia biase

i have no point to stay in this unfair life. evrthing going bad by day to day. im sick enough ! im not a perfect person. and yess i always fallin love with ex-boyfie owg. that was so lame. the stupid attitude that i ever had. no hearts feeling la kwn, hati da syg. haha. bodoh. people will think tht im syok sendiri or tegila2kn jantan owg. ouh plss ! my mom not teach me like that. my mom always said 'jgn amek laki owg'. haha. but i did. haha. sury ibu. n sury for my friends too, b'coz i TERfallin love nan ex ex kowg. and i knew tht kowg ngamok sakan n blablabla. look, aku tapenah na tehegeh kat jntan if jntan tu ta tehegeh2 kat aku dlu. im not sycophant n aku tak rety na syco owg. aku tasuke bedendam or take the personal things is a big problem smpay na bemusuh2 sume tuh. aku tasuke n thts not my style. like i said b'fore, aku mmg bukan bdk kaki gaduh. aku takuat pun mcm kowg2 ny. kalo ajk gaduh pun sure aku kalah. haha. tp trust me, aku takan jdkn member aku musuh hnye b'coz of love(jantan). pd aku mende tuh foolery. n aku tapenah pun rampas laki owg dri gf ia. tapenah. aku akan back off munyew. bukan sbb takut, tp sbb aku bkn selfish.n i know his not mine. ape aku merapu nyh ? hahahhaha. sume ny bodo la sial. haha. pape jela iera. aku mmg sexy tp bukan bitch. tp aku tapenah prtending jd alim or solehah n jadah. i am what i am n never be a fake person that pretending to be someone else n alim skjap then tak. aku tacantek, bdn kering jeh, manyak pimple lg, aku ta hott, aku gewdix, aku jhat, n aku byk sgt kekurangan. but i never been someone else. even people around me hate me n say 'eeeuuu, gewdix sial pompuan ny'. haha. she or he are gewdix jua sbnrnye. ite sume ny manusia biase. n aku bersyukur ape yg aku ade skang ny. biala owg na benci aku ke hape ke, i dnt care. b'coz i still have my family n my bestfrnds that understand n love me like i do. only them knows evrthing about me. im sorry for evrything frnds. i never meant to hurt or be ur enemy. i dnt know what i've done. aku ny manusia biase jeh yg tamampu na melawan perasaan sendiri.