Saturday, July 18, 2009

my befday 8july rytuh

sury coz bru skang na citer. haha. hmm on my befday rytuh mmg best. my bestfrnds wat suprise kat skula. haha. amoyy, aida,eky n capix imran, thx aw guys. eky n amoyy share duet bli aku presnt. aida n capix share wet gak,tp diowg blikn aku kek. yummy2. haha., pa2 mase na blek skula kul 1.40 tuh, diowg sruh stay. aku pun stayla. pa2 tetibe eky n capix bwk pieces of cake. cheese cake n ice-cream cake (secret recipe). tanak sdap lak en aku enat. ahha. patuh adela adegan suap menyuap. haha. mmg sronok. i lovee my bestie2 ny so muchh la. huhux. thx to my parnts gak. bab diowg blnje aku bli dress n ksut. haha. thun lps diowg lupe aw befday aku, tp thun ny tak. nasebb baek. kalo diowg lupe gak, mmg aku menangess lg la cm last year tuh. hee.tp sygnye tade gmbr mse aku smbut befday aku rytuh. coz tabwk hp or cmera. haha. tp memories tuh akn aku enat smpay bile2 :)